Tuesday, October 25, 2011

nak tulis sangat-sangat

aku tengah tak de idea nak tulis. tapi nak tulis jugak..so terima  je la kalau post kali ni lebih kepada membebel..^^

kes pertama

semalam aku naik moto. tengah syok layan feeling nak kawen atas moto sambil membayangkan sapelah bakal suami aku tibe-tibe ade satu kereta yang melintas di tepi aku tanpa rasa bersalah. dari jauh macam okay je kereta tu tapi tiba-tiba terbaca ayat kat dinding kereta tu.."what are you looking at NERD!!"..sambil ada gambar barney and friends...
hahahaha...aku pun kompius...what de lah...aku yang nerd ke ko yang weirdo...haha...

kes kedua

tadi lepas abis kelas g library..(rajin la konon..)..pastu tiba-tiba nampak seorang pakcik gad yang tengah saman kereta..


p/s:..sori pakcik..tetiba jadi model..nanti kalau blog saya feymes saya akan bagi royalti nagn pakcik..hahaha..(bleh feymes ke??)

kes ketiga

tengah makan kat library tadi...tapi tetiba hazami tak dapat abiskan makanan


kan sedih kalau budak-budak africa tengok makanan ni..kompem diorang kuti...sedih kan..huhu..

p/s:..moral of the story from semua kes ni adalah..except the difference..semua orang dilahirkan berbeza.jangan cari titik persamaan tapi dekatkan titik perbezaan...(ade kaitan ke ngan kes kat atas??...hurmmm)


No comments:

Post a Comment