Tuesday, October 18, 2011

nak tulis lagi

alhamdulillah baru lepas makan..setelah sekian lama mengidam makan ayam uncle bob..dah la beratur lama..apala yang diorang letak dalam ayam tu sampai ramai orang nak makan termasuk aku sekali.

.sementara menunggu sampai makanan aku cari tempat duduk dulu..fuyoo...penuhh..at last dapat la duduk..aku duduk la dulu sambil kepala terawang-awangan..pastu tengah dok pikir mase depan terpandang seorang mamat yang makan ayam dengan semangatnya..comel giler..dia makan dengan sangat semangat macam makanan tu sedap sangat padahal nasi kosong ngan kepak ayam goreng..dia makan tak tengok kiri kanan kot..haha..

.sementara dok usha2 bro tu tibe-tibe ade dua orang perempuan yang lalu depan aku...diorang pakai shawl..tetibe aku rase cam nak kutuk plak..(ishh tak baiknye).

.yela..dia pakai shwal dah la tak kemas pastu nampak serabut plak tu..siyesly aku takde masalah ngan orang yang pakai shawl but sometime diorang ni looks weird..dah macam alien..better pakai tudung biasalah...(huhu..tak pasal-pasal dosa aku dah bertambah..sape suruh lalu depan aku ngan shawl camtu..huhu..


   klo pakai camni comel la skit..

p/s:...sori azar..aku amik gmbar ko lalink..:P

2 comments:

  1. senget!

    len kali pesan kat diorg(yg tak reti pki shwal)

    "go back n practice"

    hahaha...thnks dear for that drink and also milky tea....BFF??HAHAHA

    ReplyDelete
  2. hahaha...ak x smpai ati nk ckp dpn2..haha
    kte kan BFF..hahahaha

    ReplyDelete