Sunday, October 23, 2011

kebosanan~

tadi gi merempit jap..hantar kawan g kampus. pastu balik sorang2..tak pasal-pasal jadi lone ranger. pastu disebabkan kebosanan yang amat sangat, aku pun bercakap sorang-sorang atas moto. dah la speaking pulak tu..hahaha.tak tahan..

antara dialog dengan diri sendiri:

me: why am im talking to myself?
me: because i afraid that people will annoyed with me, so better i talk to myself so that i can annoyed with myself..

me: i really hate when people expect that i can laugh all the time
me: so pretend that you hate it but you're not

me: hurmm..this keropok lekor is good. tender and crunchy..
me:..but it taste more likely towards cekodok..hurmm..it is keropok lekor right???

hahahaha...cam senget bak kata aina
lain kali kalau bosan sangat berzikir la..ini dok merepek..haha...

2 comments: